راههای ارتباطی شما شهروندان گرانقدر با واحد بازرسی و حراست و رسیدگی به شکایات

تماس با شماره 013-33461625

ارسال پیامک به شماره های  09113388858  -09118065838

لیست اخبار صفحه :28
سامانه خدمات شهروندی

سامانه خدمات شهروندی

ز مهم ترین قابلیت های سامانه می توان به ثبت درخواست "نقل و انتقال" بصورت الکترونیک در دفاتر اسناد رسمی بدون مراجعه شهروند به شهرداری اشاره نمود که در این فرآیند شهروند با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی درخواست نقل و انتقال خود را توسط کارشناسان دفاتر ثبت نموده و این درخواست بصورت الکترونیک پس از ثبت به کارتابل کارشناسان شهرداری ارسال می گردد لازم به توضیح است که در این فرآیند دیگر نیازی به حضور مالک جهت ارسال نامه نقل و انتقال به شهرداری نمی باشد و شهروند توسط کارتابل شهروندی خویش و پیامک های ارسال شده از شهرداری به تلفن همراهش می تواند در مراحل کاری با شهرداری در ارتباط باشد.

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...
با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...۱۲۵ رشت_ با هدف پایش ایمنی و بازدید از اماکن پر خطری همچون تالارهای پذیرایی، کارخانجات، مجتمع های تفریحی و پارک هاو... بازدید شد؛ تا ضمن بررسی میدانی از تالار( دیدار)به جهت اقدامات سریع در حوادث احتمالی، نکات ایمنی موارد پر خطر و ناایمن و یا کم ایمن برای رفع آن و آگاهی از خطر ارایه گردید.هم اینک سازمان آتش نشانی رشت با ۱۵ ایستگاه عملیاتی در خدمت شهر و شهروندان رشتی است.