اعزام آتش نشان رشتی به اردوی تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور

اعزام آتش نشان رشتی به اردوی تیم ملی

۱۲۵ رشت_ به گزارش تحریریه ی خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت،  برای حضور در اردوی تیم ملی عملیاتی ورزشی و آمادگی شرکت در مسابقات جهانی عملیاتی ورزشی به میزبانی کشور چین؛ آتش نشان سیاوش علیخانی نماینده آتش نشانی رشت در تیم ملی عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور است.


شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: اردوی تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور در مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی سازمان آتش نشانی قزوین به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این اردو با ۱۲ آتش‌نشان منتخب از شهرهای رشت، مشهد، تهران، اصفهان،شاهرود، قزوین، در حال برگزاری است، افزود: سیاوش علیخانی به عنوان تنها نماینده سازمان آتش نشانی رشت به این مسابقات اعزام شد.

همین گزارش حاکی است: آتش‌نشانان تیم ملی در ۴ آیتم ۱۰۰ متر با مانع، صعود از برج، دو ۱۰۰*۴ امدادی و آب‌رسانی با موتور پمپ پرتابل جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی در شهر هاربین کشور چین در شهریور ماه آماده می‌شوند.

شایان ذکر است: اردو با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، انجمن ورزش آتش‌نشانان و امدادگران کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درحال آمادگی حداکثری برای حضور در مسابقات آتی است.

https://aparat.com/v/dyx755r

 

کلمات کلیدی

تصاویر

عباس نیک پور
فیلمبردار/ تدوین کننده

عباس نیک پور