• تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 11:26
  • تعداد بازدید : 55
  • تعداد بازدیدکننده : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...۱۲۵ رشت_ با هدف پایش ایمنی و بازدید از اماکن پر خطری همچون تالارهای پذیرایی، کارخانجات، مجتمع های تفریحی و پارک هاو... بازدید شد؛ تا ضمن بررسی میدانی از تالار( دیدار)به جهت اقدامات سریع در حوادث احتمالی، نکات ایمنی موارد پر خطر و ناایمن و یا کم ایمن برای رفع آن و آگاهی از خطر ارایه گردید.هم اینک سازمان آتش نشانی رشت با ۱۵ ایستگاه عملیاتی در خدمت شهر و شهروندان رشتی است.

با هدف پایش ایمنی و امداد رسانی سریع تر آتش نشانان/ بازدید ایمنی از تالارها،کارخانجات و...

۱۲۵ رشت_ با هدف پایش ایمنی و بازدید از اماکن پر خطری همچون تالارهای پذیرایی، کارخانجات، مجتمع های تفریحی و پارک هاو... تیم های عملیات آتش نشانان بهمراه فرماندهان و معاونین نسبت به آغاز بازدید مجدد از این اماکن اقدام کردند.

گفتنی است: با توجه به حضور جمعیت قابل توجه در این مکان ها و البته ساختارهای متفاوت و گاها پیچیده و نیز احتمال وجود انبارها و نحوه دسترسی سریعتر به آنها که می تواند در زمان بروز حوادث بسیار حائز اهمیت باشد، از الویت های بازدید ها جهت ارایه خدمات سریعتر است.

در این بازدید از فایرباکس ها ، کپسول های آتش نشانی ، مسیرهای ورود و خروج ، محوطه و ... بازدید شد؛  تا ضمن بررسی میدانی از تالار( دیدار)به جهت اقدامات سریع در حوادث احتمالی، نکات  ایمنی موارد پر خطر و ناایمن و یا کم ایمن برای رفع آن و آگاهی از خطر ارایه گردید.

هم اینک سازمان آتش نشانی رشت با ۱۵ ایستگاه عملیاتی در خدمت شهر و شهروندان رشتی است.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 396

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت